Projekty realizowane

Od wielu lat jesteśmy zaangażowani w realizację edukacyjnych projektów europejskich. Braliśmy udział w programach Socrates Grundtvig, Leonardo da Vinci i e-learning. Od roku 2006 realizujemy projekty w ramach nowego programu Uczenie się Przez Całe Życie. Uczestniczymy także w projektach strukturalnych.

Działania projektowe w większości dotyczą usprawnienia systemu edukacji. Dedykowane są różnym grupom docelowym. Czasami są to osoby defaworyzowane, a czasami specjaliści w danej dziedzinie. Pracujemy na rzecz dzieci, młodzieży i dorosłych. Działania obejmują badania potrzeb tych grup, analizy, tworzenie dedykowanych, innowacyjnych produktów, akcje eksperymentalne i promocyjne. Bez względu na rodzaj projektu, celem każdego z nich jest poprawa sytuacji danej grupy docelowej i w efekcie stworzenie społeczeństwa opartego na wiedzy.

Praca w projektach wymaga kreatywności, zaangażowania i dobrej organizacji. Przynosi wiele satysfakcji i umożliwia szerokie międzynarodowe kontakty. W ramach realizacji projektów nawiązaliśmy współpracę z wieloma organizacjami w Polsce i w całej Europie. Zyskaliśmy nie tylko profesjonalnych partnerów, ale w wielu przypadkach przyjaciół, na których możemy liczyć w różnych sytuacjach.

COMP-UP: Motivate Adults to Improve Basic Competences

Według badania PIAAC dotyczącego umiejętności osób dorosłych, znaczna liczba dorosłych obywateli Europy zmaga się z podstawowymi umiejętnościami czytania i pisania oraz liczeniem. Ponadto, brak umiejętności informatycznych wśród tych osób dorosłych jest również problemem wartym rozważenia, który stanowi przeszkodę w ich codziennym życiu.
Czytaj dalej...

Digital VET for all – co-existing in the digital era

Zmiany zachodzące w kształceniu i szkoleniu zawodowym wymagają różnego rodzaju mechanizmów wsparcia dla kadry nauczycielskiej na całym świecie. Dotyczy to przede wszystkim wdrażania nowych metod pedagogicznych, programów nauczania i korzystania z nowych technologii. Niestety, nie zawsze jest to możliwe ze względu na skalę i tempo zmian na rynku pracy, dlatego też organizatorzy ...
Czytaj dalej...

DISCERN – A customised DIgital Space to Foster Circular Economy EntrepReNeurship with SMEs

Projekt DISCERN skierowany jest do instytucji VET i ma na celu opracowanie ram kompetencji, które będą koncentrować się na tematach gospodarki cyrkularnej, zmianach klimatu i zrównoważonego rozwoju, będą uwzględniać również cyfrową transformację całego środowiska gospodarczo-spolecznego UE. Ramy te będą podstawą do opracowania treści szkoleniowych i stworzenia kursu online w ce...
Czytaj dalej...

e-PRI4ALL – Open and digital resources for primary school principals to support inclusive education through online learning.

Projekt ma na celu dalsze wzmocnienie ciągłego rozwoju zawodowego dyrektorów szkół podstawowych jako doradców dla kadry nauczycielskiej ich instytucji szkolnych, poprzez rozwój i otwartą dostępność innowacyjnych zasobów szkoleniowych, które integrują innowacyjne efekty uczenia się, w tym: edukację online i integracyjną; strategie motywacyjne i szkoleniowe w nauczaniu online i n...
Czytaj dalej...

Empowering Culture trough Business: Introducing Business Academies for Culture and Creative Young Professionals in rural and remote areas

Głównym celem projektu jest poprawa umiejętności zatrudnienia i możliwości pracy dla Młodych Profesjonalistów w dziedzinie kultury i kreatywności (CCYPs) pracujących i/lub mieszkających na obszarach wiejskich oraz zmniejszenie istniejącej luki między światem edukacji a rynkiem pracy poprzez dywersyfikację ścieżek kariery i rozpoznawanie umiejętności.
Czytaj dalej...

GETUP! – Gamifikacja jako narzędzie edukacyjne dla szkół wyższych o parkach i środowisku

Obecny kryzys COVID-19 znacznie przyspieszył potrzebę modernizacji i transformacji cyfrowej systemów kształcenia i szkolenia w całej Europie. Wzmocnienie zdolności instytucji edukacyjnych i szkoleniowych do zapewnienia wysokiej jakości edukacji cyfrowej sprzyjającej włączeniu społecznemu stało się podstawową potrzebą. Z drugiej strony, ochrona środowiska jest jednym z najwięks...
Czytaj dalej...

I.CE.A- Investing on Circular Economy through Adults

Projekt "I.CE.A" ma na celu zaoferowanie wysokiej jakości możliwości uczenia się i nawiązywania kontaktów odpowiadających potrzebom osób dorosłych chcących dynamicznie angażować się w działania. Projekt zbuduje most pomiędzy zielonymi przedsiębiorcami i przyszłymi zielonymi przedsiębiorcami. Przedsiębiorczość społeczna sygnalizuje imperatyw napędzania zmian społecznych, a proje...
Czytaj dalej...

InGame

Projekt obejmuje opracowanie innowacyjnego narzędzia informatycznego, powiązanych usług i zaplecza technicznego, a także upowszechnianie praktyk pedagogicznych w celu wspierania wiedzy i promowania wspólnych wartości wśród młodych uczących się dorosłych. Projekt skierowany jest przede wszystkim do młodych obywateli UE (18–35 lat) i ma na celu rozwijanie ich umiejętności oraz z...
Czytaj dalej...

INTERACTed – INTERAKTYWNE NARRACJE CYFROWE W EDUKACJI SZKOLNEJ

Nauczyciele szkół podstawowych będą zachęcani w ramach tego projektu do rozwijania inteligencji społeczno-emocjonalnej i empatii swoich uczniów poprzez wysokiej jakości integracyjną edukację cyfrową opartą na interaktywnych narracjach cyfrowych. Badania oparte na projektowaniu tworzą unikalny potencjał transferu, który jest cenny w wielu kontekstach kulturowych i społeczno-ekon...
Czytaj dalej...

MoBlend – Educational Resource to enhance Virtual & Blended Work-Based

Wszystkie formy kształcenia i szkolenia, w tym zawodowe, zostały zdezorganizowane, a najbardziej ucierpiało na tym uczenie się oparte na pracy (WBL) i praktyki zawodowe. Głównym celem projektu "MoBlend - Educational Resource to enhance Virtual & Blended Work-Based Learning" jest poprawa jakości metod wirtualnego i mieszanego uczenia się opartego na pracy (V&BWBL), oraz ...
Czytaj dalej...

New Work Culture – to get equipped for more flexible occupations

New Work Culture to projekt, którego głównym celem jest wsparcie MŚP, trenerów Kształcenia i Szkolenia Zawodowego oraz pracowników w transformacji cyfrowej, jaka zachodzi w środowisku pracy. W środowisku tym, napędzanym przez kryzys związany z pandemią COVID-19, firmy przyspieszyły swoją cyfryzację: uległy zmianie zarówno metody jak i miejsca pracy.
Czytaj dalej...

PeakED: Zaangażowanie środowiskowe i edukacja dla młodych przedsiębiorców i wolontariuszy

PeakED: Environmental Involvement and Education for Young Entrepreneurs and Volunteers" ma na celu budowanie potencjału i wspólne opracowywanie odpowiednich ram politycznych w całej Europie poprzez oddolny proces partycypacyjny z udziałem podmiotów łańcucha wartości, zainteresowanych stron i decydentów. Celem jest ustanowienie nowych lub modernizacja istniejących łańcuchów wart...
Czytaj dalej...

Re-Start – Reinforcing the circular economy model for START-ups

Zgodnie z nowym unijnym planem działań na rzecz gospodarki cyrkularnej (2020), w ciągu ostatniej dekady miliony ton odpadów z Europy zostały wywiezione do krajów spoza UE, często bez odpowiedniego uwzględnienia kwestii właściwego przetwarzania odpadów. W wielu przypadkach eksport odpadów skutkuje zarówno negatywnym wpływem na środowisko i zdrowie, jak i utratą zasobów i możliwo...
Czytaj dalej...

ReCCI – Rethinking Cultural & Creative Industries through digital and entrepreneurial competencies

Branża kreatywna i kulturalna, jako filar i katalizator zrównoważonego rozwoju, ma bezpośredni i pośredni wpływ na rozwój gospodarczy i humanitarny krajów UE. Szczególnie w przypadku kryzysów zdrowotnych, takich jak COVID-19, twórcy są wzywani do zaspokajania zróżnicowanych i zwiększonych potrzeb kulturalnych społeczeństwa, ale także do zapewnienia ich rentowności w alternatywn...
Czytaj dalej...

SELsMINE– Zwiększanie umiejętności uczenia się w zakresie emocji społecznych wśród uczniów szkół średnich poprzez współpracę w środowisku gier MINecraft.

Pandemia COVID-19 dotknęła ponad 1,6 miliarda dzieci i młodzieży w 161 krajach z powodu zamknięcia szkół. Stanowi to blisko 80% wszystkich uczniów na świecie. Opóźnione rozpoczęcie roku szkolnego lub całkowite jego przerwanie zakłóciło życie wielu dzieci, ich rodziców i nauczycieli. Za pomocą strategii zdalnego nauczania można zrobić bardzo wiele, aby przynajmniej ograniczyć te...
Czytaj dalej...

SimPRENA – Szkolenie oparte na symulacji w celu promowania umiejętności radzenia sobie z agresją i przemocą w placówkach opieki zdrowotnej.

Agresja i przemoc wobec personelu medycznego stanowią poważny problem w opiece zdrowotnej, gdzie należy chronić bezpieczeństwo zarówno pacjentów, jak i personelu. Interakcja jest ważnym czynnikiem w występowaniu agresji, zwłaszcza ogólna komunikacja między personelem a pacjentami. Słaba komunikacja między personelem a pacjentami oraz postrzegany brak empatii, szacunku i dystans...
Czytaj dalej...

SUSTAIN E+ – Strategic Partnership Promoting the design and implementation of sustainable Erasmus + projects

Głównym celem projektu SUSTAIN E+ jest opracowanie wytycznych skierowanych do pracowników zaangażowanych w rozwój i realizację projektów Erasmus + oraz pomoc im w opracowaniu ekologicznych propozycji projektów, które uwzględniają ślad węglowy ich działań i zamierzają go ograniczyć dzięki bardziej zrównoważonym działaniom, zwłaszcza w zakresie mobilności.
Czytaj dalej...

TOUCAN – Przyszłość turystyki bez „śladu węglowego”

Projekt będzie szkolił profesjonalistów z sektora turystycznego w zakresie promowania rozwiązań gospodarki cyrkularnej w ich firmach, aby uczynić sektor turystyczny bardziej zrównoważonym i zgodnym z celami środowiskowymi ustanowionymi przez UE. Ponadnarodowy wymiar projektu ułatwi wymianę dobrych praktyk i pomysłów we wszystkich krajach uczestniczących w projekcie. Brak umieję...
Czytaj dalej...

2Teach – 2Touch – To Teach Being a Citizen in Waste Economy is To Touch Life

Pandemia COVID-19 ma ogromny wpływ na sektor odpadów i gospodarstw domowych. Na początku, wraz z postępem pandemii i wprowadzeniem blokad w wielu krajach, nawyki konsumpcyjne obywateli uległy zmianie z powodu "efektu pozostania w domu". Ponadto pandemia spowodowała również wzrost konsumpcji tworzyw sztucznych jednorazowego użytku, często w wyniku obaw o zdrowie i higienę. Są to...
Czytaj dalej...

ACCESS – Acquisition of Circular Behaviour in Elementary Schools

Edukacja ma kluczowe znaczenie dla kształtowania sposobu, w jaki sprostamy wyzwaniom związanym ze zmianami klimatu. Nasza odpowiedź na zmiany klimatu wymaga dziś dwóch rzeczy: - Zmniejszenia emisji i ustabilizowania stężenia gazów cieplarnianych w atmosferze (co nazywamy zmianą klimatu) - /łagodzenie skutków/; - Przystosowania się do obecnego i przewidywanego klimatu /adapta...
Czytaj dalej...

Aid Kit – Aid Kit for Autonomous Online Classes

Celem projektu jest nauczenie trenerów, jak tworzyć motywujące cyfrowe kursy na odległość dla dorosłych słuchaczy, w szczególności grup zagrożonych wykluczeniem społecznym. Głównym priorytetem projektu Aid Kit jest podniesienie kwalifikacji i poprawa kompetencji trenerów i kadry kształcącej dorosłych poprzez przekazanie im bardziej atrakcyjnych metod nauczania w celu stworzenia...
Czytaj dalej...

Aim2Sustain: Sustainability skills for HORECA

Nie jest tajemnicą, że wśród interesariuszy branży HORECA – inwestorów, właścicieli, klientów rośnie zainteresowanie i troska o zrównoważony rozwój. Zrównoważony rozwój to proces wymagający inicjatyw i zrozumienia, w jaki sposób sektor HORECA może stać się bardziej zrównoważony, nie tylko środowiskowo, ale także społecznie i ekonomicznie. Stawanie się bardziej zrównoważonym odn...
Czytaj dalej...

C-ROADS – Advocating for climate change and justice through participatory skills building

Projekt C-ROADS ma na celu wykorzystanie potencjału oddolnych rozwiązań w celu przeciwdziałania zmianom klimatu i osiągnięcia sprawiedliwości klimatycznej poprzez podejście partycypacyjne oparte na społeczności. Aby osiągnąć ten cel, projekt połączy szereg formalnych i nieformalnych metod uczenia się i rozwoju społecznego z interaktywnymi narracjami, nauką opartą na grach i apl...
Czytaj dalej...

CAR Master

Ideą projektu CAR Master jest: - określić ramy kompetencyjne menedżerów produkcji, - poprawić połączenie twardych i miękkich umiejętności kierowników (mistrzów) produkcji, - rozwijać otwartą edukację i innowacyjne praktyki w obszarze cyfrowym i face2face (nauczanie mieszane), oraz
Czytaj dalej...

CE4RT – Circular Economy for Regenerative tourism

Projekt CE4RT jest projektem wspierającym sieć MŚP z branży turystycznej w pięciu partnerskich organizacjach w zakresie zrównoważonych praktyk, gospodarki o obiegu zamkniętym i turystyki regeneratywnej. Celem projektu jest dostarczenie MŚP z branży turystycznej narzędzi do wdrożenia praktyk regeneratywnych jako długoterminowej strategii w ich regionie oraz przyczynienie się do ...
Czytaj dalej...

CEDIS – Circular Economy in DIgital Storytelling

Projekt CEDIS ma na celu wypracowanie innowacyjnego i kreatywnego podejścia do nauczania o gospodarce o obiegu zamkniętym, opartego na metodologii opowieści cyfrowych i mającego na celu poprawę umiejętności cyfrowych i kluczowych kompetencji nauczycieli i ich uczniów.
Czytaj dalej...

CivicGreen – Fostering civic engagement for green track

Projekt CivicGreen ma na celu promowanie aktywnego obywatelstwa i poprawę wiedzy obywateli europejskich oraz innych instytucji publicznych na temat zagadnień związanych z ochroną środowiska, przy jednoczesnej poprawie warunków obywatelskiego i demokratycznego uczestnictwa, jak również aktywnego zaangażowania obywateli europejskich w monitorowanie polityk i projektów związanych ...
Czytaj dalej...

Cultural BEES – Creating cultural heritage businesses through hybrid learning models & hands-on curricula across borders

Cultural BEES to projekt Creative Europe mający na celu opracowanie i wdrożenie programu szkoleniowego i zestawu narzędzi cyfrowych, które wspierają promocję umiejętności przedsiębiorczych w branży kulturalnej i kreatywnej wśród młodzieży. Zainspirowany modelem szkoleniowym Junior Achievement "Inspire-Prepare-Succeed", projekt ma na celu zapewnienie grupom docelowym, studentom...
Czytaj dalej...

DEED-Digital Environmental Education in VET

Aby zwiększyć świadomość zagrożenia zmianami klimatycznymi i zademonstrować konkretne działania dla naszej planety i jej przyszłości w czasach, gdy uczniowie na całym świecie rezygnują z zajęć szkolnych, pedagodzy muszą postawić edukację na pierwszym miejscu i uczynić ją bardziej widoczną częścią międzynarodowej reakcji na zmiany klimatyczne a także zapewnić jej skuteczne wdroż...
Czytaj dalej...

DISSE – DIgital Storytelling on Sharing Economy

Projekt Digital Storytelling on Sharing Economy, w skrócie DISSE, ma na celu ponowne rozważenie koncepcji "własności" i "dzielenia się" w całej Europie. Nasze społeczeństwo stoi w obliczu szybkich i napędzanych technologią zmian. Nowe technologie znajdują się we wszystkich naszych środowiskach życia, a rozwój platform internetowych sprawił, że dzielenie się jest łatwiejsze niż ...
Czytaj dalej...

DIVERSITY IN STEAM (STEAMDIVE)

Projekt STEAMDIVE koncentruje się głównie na wzmacnianiu różnorodności (DIVERSITY in STEAM) z wykorzystaniem ram edukacyjnych STEAM, ram zaprojektowanych w celu promowania Nauki (S), Technologii (T), Inżynierii (E), Sztuki (A) i Matematyki (M) jako środków do kreatywnego i niezbędnego uczenia się. Dlatego też priorytet włączenia i różnorodności nie jest tylko względny dla proje...
Czytaj dalej...

DYGI4ADU– Enhancing Digital tools for an Inclusive Dyslexia Adult Education

W ostatnich latach technologia wspomagająca i edukacja dorosłych rozwinęły się skokowo, zmieniając postrzeganie przez edukatorów dorosłych i instytucje budowania zdolności do radzenia sobie z przejściem na edukację cyfrową i zasoby cyfrowe. Jednym z paradygmatów mających największy wpływ na nasze codzienne życie jest adaptacja istniejących kursów przy użyciu technologii wspomag...
Czytaj dalej...

EARS – Educational Agreement as a Response to School-dropout

Overall objective of the project EARS is to produce a set of procedures that can be actionable at the single school level. A structured interaction with the full range of actors usually involved in school-dispersion issues, in each specific administrative context (i.e. the local health authorities, local councils, social cooperatives and volunteer associations, labour-market op...
Czytaj dalej...

FReINDs – Future-ready industries: Smart, sustainable, and circular resource management through Industrial Symbiosis (IS)

Projekt FReINDs wspiera dążenie UE do zrównoważonej, niskoemisyjnej gospodarki poprzez symbiozę przemysłową (IS). Jest to podejście oparte na współpracy, w którym odpady i produkty uboczne z jednej firmy stają się zasobami dla innej, znacznie zmniejszając ilość odpadów składowanych na wysypiskach i zapotrzebowanie na zasoby pierwotne. Uznając potrzebę wykwalifikowanych specjali...
Czytaj dalej...

FUTURE WOMEN – Creating new opportunities for women in the digital and STEM economy

Przez wiele lat kobiety były niedostatecznie reprezentowane w zawodach STEM (nauki ścisłe, technologia, inżynieria i matematyka). Mimo że gospodarka cyfrowa oferuje możliwości wzmocnienia pozycji kobiet i równego udziału w rynku pracy, nadal istnieje znaczna przepaść między płciami, jeśli chodzi o pracę kobiet w STEM, która wymaga zaawansowanych umiejętności cyfrowych (She Figu...
Czytaj dalej...

HI-Class – Hybrid and Innovative digital aware Class

W obliczu epokowej transformacji, która legitymizuje technologie cyfrowe jako niezbędne narzędzie gwarantujące prawo do edukacji, pojawiają się pytania, które uniemożliwiają nam łączenie metodologii, świadomości i innowacji w najlepszy możliwy sposób. Nauczyciele nie są jeszcze w stanie efektywnie projektować lekcji nauczania cyfrowego zarówno w sytuacjach hybrydowych (stacjona...
Czytaj dalej...

InC – Innovation culture for organizational ambidexterity in SMEs

W ciągu ostatnich dwóch dekad UE doświadczyła ogromnej zmiany: z gospodarki pracochłonnej stała się gospodarką zorientowaną na innowacje. Ta transformacja doprowadziła do kilku zmian w społeczeństwie. Jedną z nich jest konieczność wdrożenia przez menedżerów MŚP metodologii pracy opartej na współpracy i zaangażowania pracowników w proces podejmowania decyzji, co ma na celu umożl...
Czytaj dalej...

LARPIC – Live Action Role Play to Increase Youth Active Citizenship

Projekt LARPIC oferuje młodym ludziom możliwość aktywnego uczestnictwa w życiu obywatelskim i demograficznym swojego kraju oraz innych krajów europejskich poprzez odgrywanie ról w ramach akcji życiowej (LARP). Jednocześnie projekt zapewnia nauczycielom w całej Europie narzędzia zachęcające uczniów do rozwiązywania tych problemów za pomocą innowacyjnych i przyjemnych metod naucz...
Czytaj dalej...

Lingua Trek: transforming foreign language education in Europe through digital game-based approach

Obecnie świat staje się coraz bardziej zdigitalizowany a europejskie państwa są blisko ze sobą powiązane. W związku z tym niezbędna jest umiejętność skutecznego porozumiewania się w różnych językach i kulturach. Wielu uczniów szkół podstawowych i średnich napotyka bariery językowe jak i brak zrozumienia międzykulturowego, ponieważ tradycyjne metody nauczania języków obcych nie ...
Czytaj dalej...

MILES – MIL and PRE-BUNKING approaches for Critical thinking in the education sector

Projekt ma na celu zbadanie i zrozumienie wpływu nadmiaru informacji oraz rozprzestrzeniania się fałszywych informacji w dobie hiperpołączenia społecznego. Skoncentrujemy się na związanych z tym ryzykach psychologicznych, które mogą prowadzić do niebezpiecznych reakcji, takich jak opór faktów, tendencyjność prawdy, błędne potwierdzenie, zagrożenie tożsamości, efekt zanegowanej ...
Czytaj dalej...

NGSS – Next Generation Science Standards through STEAM

NGSS ma na celu promowanie systemu STEM+Arts w edukacji wczesnoszkolnej. STEM+Arts jest modelem nauczania, włączającym sztukę / inne dyscypliny do bardziej rozpowszechnionego modelu STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics), w celu zwiększenia zaangażowania, kreatywności i osiągnięcia naturalnego sukcesu dla wszystkich członków dowolnego systemu edukacyjnego. System ...
Czytaj dalej...

PERFORM – Development and Retention for Autistic Staff in Hospitality

Pandemia COVID-19 znacznie wpłynęła na zatrudnienie w europejskiej branży hotelarskiej. Wiele osób porzuciło karierę w tym sektorze w obliczu kryzysu związanego z COVID-19, poszukując innych możliwości zatrudnienia. Niemniej jednak nawet po zniesieniu ograniczeń w podróżowaniu kwestia niedoboru personelu jest wciąż odczuwalna, a europejskie branże hotelarskie starają się jej sp...
Czytaj dalej...

PESEs – Digital Stories to Promote Environmental Sustainability Education in Schools

Projekt PESEs ma na celu zwiększenie świadomości na temat zrównoważonego rozwoju środowiska wśród studentów, począwszy od wczesnych etapów edukacji. Planujemy zrobić to w sposób organiczny i osobisty: skupiając się na głównych bieżących globalnych problemach środowiskowych, jednocześnie wykorzystując osobiste historie cyfrowe uczniów. W ten sposób wykorzystamy prawdziwe doświad...
Czytaj dalej...

PROSPER BRS – Promoting Perspectives for promising potential workforce in the Baltic Sea Region

W lutym 2022 r. w Europie wybuchła wojna, co spowodowało nieprzewidzianą falę uchodźców. Kraje Morza Bałtyckiego – Niemcy i Polska są dotknięte kryzysem uchodźczym, podobnie Litwa i Łotwa, które również mają dużą liczbę uchodźców, biorąc pod uwagę ich niewielką populację. Dlatego też te cztery kraje zostały wybrane do zainicjowania tego projektu. Prosper BSR umożliwia organizac...
Czytaj dalej...

R-Value – Promoting R-Valuation of second-hand usE

Projekt Rvalue ma na celu między innymi wprowadzenie do programów szkolnych pojęcia zrównoważonego rozwoju środowiska i uczynienie go filarem edukacji, co z kolei będzie miało bezpośredni pozytywny wpływ na środowisko. Zwiększy również świadomość na temat zrównoważonego rozwoju środowiska u uczniów, począwszy od wczesnych etapów edukacji oraz zmniejszy lukę pomiędzy nabytą wied...
Czytaj dalej...

SHOOT – Students have optimal opportunities together

Projekt SHOOT bazuje na koncepcji przekształcenia fotografii cyfrowej we wciągającą opowieść. Wykorzystanie aparatu cyfrowego pozwala na nowe postrzeganie edukacji oraz środowiska zewnętrznego. Jednym z głównych założeń projektu jest nauczanie oparte na doświadczeniach edukacyjnych. Nauka w sposób immersyjny może sprzyjać lepszemu przyswajaniu oraz zapamiętywaniu informacji, co...
Czytaj dalej...

VOICES

VOICES to projekt, którego celem jest pomoc w niwelowaniu różnic między płciami i wspieranie udziału kobiet w społeczeństwie, poprzez dostarczanie kobietom i pracującym z nimi profesjonalistom zestawu zasobów edukacyjnych zaprojektowanych specjalnie w celu promowania równości płci i równego udziału w społeczeństwie.
Czytaj dalej...

WOMEN GET READY

WOMEN GET READY ma na celu wykorzystanie cyfrowej gotowości kobiet i ich udziału w gospodarce cyfrowej, korzystając z trwającej transformacji cyfrowej. Projekt ma na celu wzmocnienie kobiet za pomocą dostosowanych zasobów cyfrowych, aby zwiększyć ich możliwości zatrudnienia i zyskać pewność siebie dzięki technologiom cyfrowym.
Czytaj dalej...