i-HETP – Inclusive Higher Education Training Program

i-HETP – Inclusive Higher Education Training Program
Numer projektu: 2022-1-PT01-KA220-HED-000086344
Czas realizacji: 01.12.2022 – 30.11.2024
Sektor: Partnerstwa współpracy w szkolnictwie wyższym

Opis projektu

Projekt i-HETP ma na celu zapewnienie profesorom trening w zakresie metodologii pedagogiki włączającej i najlepszych praktyk dostępności cyfrowej jako sposobu na zapewnienie studentom z niepełnosprawnościami bardziej integracyjnego systemu szkolnictwa wyższego.

Projekt ma na celu wykorzystanie najlepszych ekologicznych praktyk przy jednoczesnym promowaniu tej wartości we wszystkich treściach szkoleniowych.
Od polityki jak najmniej drukowania, efektywnego wykorzystania zasobów energetycznych i ekologicznych podróży, wszystkie wysiłki zostaną podjęte w celu stworzenia minimalnego śladu ekologicznego.

Projekt jest ukierunkowany na długoterminowe dobro osób bezpośrednio dotkniętych programem,
a pośrednio tych, na które ukierunkowane są ich działania i sieci społecznościowe. Nauczyciele szkolnictwa wyższego przeszkoleni w zakresie metodologii pedagogiki włączającej poprawią doświadczenie edukacyjne swoich studentów, przeniosą integrację praktykowaną w szkolnictwie wyższym do świata korporacyjnego, który ich zatrudni i, miejmy nadzieję, wpłynie na innych, aby wzięli udział w projekcie lub podobnych inicjatywach.

Rezultaty projektu i-HETP

  • Ocena wymagań oraz utworzenie platformy e-learningowej
  • Opracowanie programu nauczania
  • Program pilotażowy

Partnerzy i-HETP

UATLANTICA – Portugalia (koordynator projektu)

AdM – Włochy

ASIE – Rumunia

PROEDUCA – Czechy

CESUR – Hiszpania

MSKU – Turcja

DANMAR COMPUTERS – Polska

ODWIEDŹ STRONĘ INTERNETOWĄ:

https://ihetp.org/

DOŁĄCZ DO PROJEKTU W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH:

https://www.facebook.com/iHETPEU

#iHETP

Ten projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej. Projekt lub publikacja odzwierciedlają jedynie stanowisko ich autora i Komisja Europejska nie ponosi odpowiedzialności za umieszczoną w nich zawartość merytoryczną.