i-DIGital Stories
Stories Educational Learning Facilities
Numer projektu: 2015-1-IT02-KA204-015181
Czas realizacji: 01.09.2015 – 01.09.2017
Opis projektu
Głównym celem projektu było wspieranie użycia narzędzi ICT w edukacji i inicjatywach społecznych oraz promowanie interakcji, komunikacji i współpracy poprzez:
opracowanie przewodnika metodologii DST (D...
Dowiedz się więcej…
[:pl]Europejskie[:en]European[:]
InMinds – Erasmus+
InMinds - Erasmus+
InMinds - Innovative Mindsets: Bridging the Skills Shortage of the European Printing Industry
Numer projektu: 2014-1-EL01-KA200-001603
Czas realizacji: 09.2014 - 08.2017
Opis projektu
Celem projektu jest wsparcie branży poligraficznej w obliczu wyzwań stawianych przez dynamicznie zmieniającą się rzeczywistość. W ostatnich latach tradycyjne...
Dowiedz się więcej…
PRINT STEM – Erasmus+
PRINT STEM - Erasmus+
PRINT STEM - Pedagogical Resources IN Teaching Science, Technology, Engineering, Mathematics
Numer projektu: 2014-1-PL01-KA202-003400
Czas realizacji: 09.2014 - 08.2016
Opis projektu
Współcześni uczniowie szkół ponadpodstawowych mają problem z przyswajaniem wiedzy matematycznej i zwiększaniem kompetencji w zakresie nauk przyrodniczych. ...
Dowiedz się więcej…
GREEN SKILLS – PROGRESS
GREEN SKILLS - PROGRESS
Connecting People for Green Skills – GREEN SKILLS
Numer projektu: VP/2013/010/0201
Czas realizacji: 10.2014 - 03.2016
Opis projektu
Głównym celem projektu było zdefiniowanie nowego modelu szkolenia skierowanego na zrównoważone budownictwo, wspierającego specjalistów budowlanych w zdobywaniu nowej pracy.
Opracowany model może być wy...
Dowiedz się więcej…
GOLIC GUIDE – Erasmus+
GOLIC GUIDE - Erasmus+
GOLIC GUIDE - Przewodnik po kompetencjach językowych dla przewodników turystycznych i pilotów wycieczek
Numer projektu: 2014-1-PL01-KA202-003400
Czas realizacji: 09.2014-08.2016
Opis projektu
Projekt GOLIC GUIDE został opracowany, aby podnieść wskaźnik zatrudnienia wśród przewodników turystycznych i poprawić ich kompetencje zawodowe po...
Dowiedz się więcej…
VOCAL-Medical – Leonardo da Vinci
VOCAL-Medical - Leonardo da Vinci Transfer Innowacji
Vocationally Oriented culture and language in the Medical Emergency Sector - VOCAL-Medical
Numer umowy: 2013 [LLP/LdV/TOI/2-13/IRL – 506]
Czas realizacji: 02.2014 - 02.2016
Opis projektu
Celem projektu VOCAL-Medical był transfer innowacji z projektu Leonardo da Vinci (2007-2009) o nazwie VOCAL i innych o...
Dowiedz się więcej…
MEDILINGUA – Leonardo da Vinci
MEDILINGUA - Leonardo da Vinci Transfer Innowacji
Rozwój umiejętności zawodowych w zakresie znajomości języków obcych ratowników medycznych – MEDILINGUA
Numer projektu: 2013-1-PL1-LEO05-37769
Czas realizacji: 01.2014-12.2015
Opis projektu
Celem projektu było podniesienie wskaźnika zatrudnialności oraz mobilności zawodowej ratowników medycznych, poprzez umożl...
Dowiedz się więcej…
ToHealth – Leonardo da Vinci
ToHealth - Leonardo da Vinci Transfer innowacji
Online training course in biomechanics, medical devices and related European regulations - ToHealth
Numer projektu: DE/13/LLP-LdV/TOI/147604
Czas realizacji: 2013 - 2015
Opis projektu
Głównym celem projektu ToHealth był transfer i aktualizacja wiedzy z zakresu biomechaniki, zagadnień prawnych oraz urządzeń medy...
Dowiedz się więcej…
KEYCOACH – Leonardo da Vinci
KEYCOACH - Leonardo da Vinci Transfer Innowacji
Coaching dla nauczycieli kształcenia zawodowego przygotowujący do rozwoju umiejętności miękkich, kluczowych kompetencji i przedsiębiorczości u uczniów szkolenia zawodowego - KEYCOACH
Numer projektu: 2013-1-ES1-LEO05-67690
Czas realizacji: 10.2013 - 09.2015
Opis projektu
Celem projektu KEYCOACH było zapewnienie ...
Dowiedz się więcej…
BADGE – Leonardo da Vinci
BADGE - Leonardo da Vinci Transfer Innowacji
Szkolenia z doradztwa biznesowego dla kobiet przedsiębiorców - BADGE
Numer projektu: 2013-1-PL1-LEO05-37593
Czas realizacji: 11.2013 – 10.2015
Opis projektu
Projekt BADGE miał na celu przeniesienie i dostosowanie innowacyjnego programu wsparcia pt.: „Diversity in Business Workshops” - opracowanego w Wielkiej Bryta...
Dowiedz się więcej…