PRINT STEM – Erasmus+

PRINT STEM – Erasmus+
PRINT STEM – Pedagogical Resources IN Teaching Science, Technology, Engineering, Mathematics
Numer projektu: 2014-1-PL01-KA202-003400
Czas realizacji: 09.2014 – 08.2016

Opis projektu

Współcześni uczniowie szkół ponadpodstawowych mają problem z przyswajaniem wiedzy matematycznej i zwiększaniem kompetencji w zakresie nauk przyrodniczych. Innowacyjne technologie dają szerokie możliwości pozwalające na rozwiązanie tych problemów poprzez wykorzystanie ich w nowoczesnych metodach nauczania tych przedmiotów.

Korzystając z powszechnego dostępu do drukarek 3D oraz doświadczeń partnerów z Wielkiej Brytanii, PRINT STEM zakładał stworzenie rozwiązań i eksperymentów, które znajdą zastosowanie w praktycznym nauczaniu przedmiotów ścisłych. Celem projektu PRINT STEM było promowanie pracy projektowej oraz samodzielności uczniów w przeprowadzaniu własnych eksperymentów od początku do końca (pomysł, projekt, model, wykonanie), a ostatecznym efektem jest poprawa wyników w nauczaniu i zwiększenie zainteresowania przedmiotami ścisłymi.

Strona projektu: printstemproject.eu

Partnerzy

Istituto Tecnico Industriale Statale „A.Berenini” – Fidenza, Włochy
Centro Servizi PMI Soc. Cons. a r.l. – Reggio Emilia, Włochy
Istituto di Istruzione Superiore Statale „Carlo Emilio Gadda” – Fornovo Taro (PR), Włochy
Forma Futuro Soc Cons. a r.l. – Parma, Włochy
Kirkby Stephen Grammar School – Carlisle, Wielka Brytania
Danmar Computers – Rzeszów, Polska
ASOCIACION DE INVESTIGACION DE LA INDUSTRIA DEL JUGUETE, CONEXAS Y AFINES – IBI (ALICANTE), Hiszpania
SABANCI KIZ TEKNIK VE MESLEK LISESI – Adana, Turcja
1epalchanion – Chania, Grecja
Evropská rozvojová agentura, s.r.o. – Praga, Czechy

Zmienia życie. Otwiera umysły.
Projekt sfinansowany z funduszy Komisji Europejskiej w ramach programu Erasmus+.

Ten projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej. Projekt lub publikacja odzwierciedlają jedynie stanowisko ich autora i Komisja Europejska nie ponosi odpowiedzialności za umieszczoną w nich zawartość merytoryczną.