ELE55+ – Leonardo da Vinci – Tworzenie Innowacji

logo-ele55.png
ELE55+ – Leonardo da Vinci – Tworzenie Innowacji 55+ Employability Learning Environment – ELE55+ Numer projektu: 142721-LLP-1-2008-1-BG-LEONARDO-LMP Czas trwania: 11.2008 – 10.2010 Opis projektu Celem projektu było podniesienie umiejętności pracowników powyżej 55 roku życia. W ramach projektu powstały dwa rodzaje materiałów edukacyjnych - jeden w formie podr...
Dowiedz się więcej…

LearnIT – Leonardo da Vinci – Transfer Innowacji

learn-it_logo.jpg
LearnIT – Leonardo da Vinci Transfer Innowacji Szkoleniowy system m-learning wspierany przez e-learning dla profesjonalistów IT w MŚP – LearnIT Numer projektu: PL/08/LLP-LdV/TOI/140001 Czas realizacji: 11.2008 – 10.2010 Opis projektu Głównym celem projektu był wzrost umiejętności i wiedzy w zakresie IT oraz wzmocnienie efektywności europejskiego sektora MŚP,...
Dowiedz się więcej…

PALS – Leonardo da Vinci – Transfer Innowacji

pals
PALS – Leonardo da Vinci Transfer Innowacji Practical action learning sets for Community participation – PALS Numer projektu: UK/07/LLP-LdV/TOI-046 Czas realizacji: 11.2007 – 10.2009 Opis projektu Celem projektu było ułatwienie i zachęcenie wszystkich osób do brania aktywnego udziału w planowaniu i uczestnictwie w działaniach ich lokalnej społeczności. W ram...
Dowiedz się więcej…

PEACE – Socrates Grundtvig 2

PEACE PEACE - Socrates Grundtvig 2 Parents Empowerment and Active Citizenship Excercise - PEACE Numer projektu: 06/GR2/06-0109/P1, 07/GR-LP/07-0154/P2 Czas realizacji: 08.2006 - 07.2008 Opis projektu Celem projektu była poprawa stosunków rodzicielskich pomiędzy trzema grupami beneficjentów: rodziców z rodzin imigranckich lub mniejszości narodowych, rodziców d...
Dowiedz się więcej…

Master – Socrates Grundtvig 1

MASTER Master - Socrates Grundtvig 1 Mastering Statistics and Empirical Results - MASTER Numer projektu: 230076-CP-1-2006-1-DE-GRUNDTVIG-G1 Czas realizacji: 10.2006 - 09.2008 Opis projektu Głównym celem projektu było stworzenie kursu umożliwiającego obywatelom nowoczesnego społeczeństwa (zwłaszcza jako pacjentom systemów opieki zdrowotnej i konsumentom) popra...
Dowiedz się więcej…

A.P.P.L.E. – Socrates Lingua 2

apple logo home
APPLE – Socrates Lingua 2 Autonomiczny Pakiet Przedszkolnej Edukacji Językowej – APPLE Numer projektu: 230076-CP-1-2006-1-DE-GRUNDTVIG-G1 Czas realizacji: 10.2005 – 09.2007 Opis projektu Celem projektu było promowanie nauki języka angielskiego i francuskiego wśród dzieci w wieku przedszkolnym w sześciu krajach: Polsce, Estonii, Bułgarii, Rumunii, Turcji i Gr...
Dowiedz się więcej…

e-Retail – eLearning

e-retail
e-Retail – eLearning Promotion of Digital Literacy in Lifelong Learning of the Retail TradeSector – e-Retail Numer projektu: 2005-3876/001-001 ELE-ELEB11 Czas realizacji: 01.2007 – 02.2008 Opis projektu Celem projektu było promowanie ustawicznego kształcenia w sektorze handlu detalicznego poprzez wykorzystanie technologii informacyjnych. Celem projektu było ...
Dowiedz się więcej…

RAVT – Socrates Grundtvig 1

ravt
RAVT – Socrates Grundtvig 1 Real and Virtual Texture – RAVT Numer projektu: Czas realizacji: 10.2005 – 09.2007 Opis projektu Projekt skierowany był do trenerów, pracowników i kadry zarządzającej w czterech różnych geograficznych i kulturowych kontekstach: Łotwa, Polska, Wielka Brytania i Włochy. W ramach działań projektowych stworzony został model szkoleniow...
Dowiedz się więcej…

Immigrants – Socrates Grundtvig 2

IMMIGRANTS Immigrants - Socrates Grundtvig 2 Integration of Immigrants - Towards Better Understanding and Top Quality Education in European Cooperation Numer projektu: Czas realizacji: 08.2004 - 07.2007 Opis projektu Działania w projekcie były ukierunkowane na pomoc w integracji imigrantom w krajach partnerów. W pierwszym roku trwania projektu partnerzy opr...
Dowiedz się więcej…

e-Ability – eLearning

e-Ability e-Ability - eLearning eLearning and Social Inclusion for People with Disability - e-Ability Numer projektu: Czas realizacji: 01.2005 - 12.2005 Opis projektu Celem projektu była identyfikacja i upowszechnienie dobrych praktyk promujących cyfrowe umiejętności wśród osób niepełnosprawnych, ze szczególnym uwzględnieniem osób cierpiących na upośledzeni...
Dowiedz się więcej…