Trzecie spotkanie w projekcie START-IN

Trzecie spotkanie partnerów w projekcie START-IN odbyło się w dniach 9-10 października 2018 r. w mieście Jyvaskyla w Finlandii, gdzie gospodarzem był Uniwersytet Nauk Stosowanych JAMK. W spotkaniu uczestniczyli przedstawiciele wszystkich organizacji partnerskich.

W dniu przyjazdu uczestnicy mieli okazję odwiedzić instytucje edukacyjne i poznać środowiska szkolne. Te wizyty obejmowały centrum doskonałości przedsiębiorczości JAMK University – Tiimiakatemia, szkoły podstawowe dla uczniów w wieku od 7 do 15 lat – Kuokkala i Mankola, Jyvaskyla Business and Innovation Factory – Yritystehdas, oraz krajową sieć edukacyjną na rzecz przedsiębiorczości YES.

Pierwszy dzień spotkania rozpoczął się dyskusją na temat zarządzania projektem, po czym skoncentrowano się na wersji beta modułów szkoleniowych dotyczących integracyjnej i innowacyjnej edukacji z zakresu przedsiębiorczości, finalizując ostateczną wersję. Ostatnia część dnia skupiła się na prezentacji koncepcji mobilnej aplikacji nauczania instruktażowego.

Drugi dzień spotkania dotyczył szczegółowej prezentacji wielojęzycznej platformy e-learningowej, która zostanie opracowana z udziałem wszystkich partnerów w projekcie. Następnie partnerzy omówili kwestie związane z oceną i zarządzaniem jakością, kolejno przechodząc do aktywności związanych z pracami nad przewodnikiem dotyczącym opracowania zintegrowanego i innowacyjnego modelu kształcenia przedsiębiorczości w Europie.

Partnerzy zakończyli trzecie ponadnarodowe spotkanie uzgadniając podział i terminy zadań oraz kolejnych spotkań. Partnerstwo START IN spotka się w lutym 2018 r. na Krecie na sesję szkoleniową. Do tego czasu zostanie utworzona mobilna aplikacja i platforma, którą uczestnicy wyjazdu będą testować.

Więcej o projekcie: danmar-computers.com.pl/projekty-realizowane/eu/start-in/

Ten projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej. Projekt lub publikacja odzwierciedlają jedynie stanowisko ich autora i Komisja Europejska nie ponosi odpowiedzialności za umieszczoną w nich zawartość merytoryczną.