VALITS – komunikat prasowy

Drodzy Państwo, Zapraszam serdecznie do zapoznania się z drugim komunikatem prasowy, opracowanym w ramach projektu VALITS. Wszystkich zainteresowanych tematyką projektu proszę o udostępnienie komunikatu na państwa stronach oraz do kontaktu ze mną w przypadku pytań. Zespół projektów Danmar Computers
Czytaj dalej...

Trzecie spotkanie partnerów w projekcie BOSS4SME

19 grudnia 2017r., partnerzy w projekcie BOSS4SME wybrali się do Włoch na trzecie spotkanie partnerstwa. Jednodniowe spotkanie, którego gospodarzem był partner Eurocrea Merchant Srl, odbyło się w Mediolanie. Spotkanie poświęcone było dwóm obszarom: technicznym oraz z poziomu zarządu. Kwestie techniczne, które partnerzy omówili to plan prac nad strategiami i metodologią w ...
Czytaj dalej...

Pierwsze spotkanie partnerskie w projekcie SOFIA

W dniach 14-15 grudnia 2017 r., odbyło się pierwsze spotkanie partnerów w ramach projektu SOFIA -  Strategies to strenghten executive functions in adults. Partnerzy spotkali się w Rzeszowie (Polska) w siedzibie firmy Danmar Computers. Na spotkaniu poruszono temat wyboru platformy współpracy i zarządzania projektem. Partnerzy wybrali system Admin Project. Omówiono również 4 najw...
Czytaj dalej...

Pierwsze spotkanie Partnerów w ramach projektu ENGAGE

W stolicy Cypru – Nikozji – w dniach 7 i 8 grudnia miało miejsce pierwsze spotkanie Partnerów projektu „ENGAGE” (ENhancinG Adults key competences to promote and encouraGe effective cooperation between Education and labor market). W spotkaniu, którego gospodarzem była cypryjska firma M.K. INNOVATIONS, udział wzięli wszyscy Partnerzy projektu z Rumunii, Grecji, Portugalii, Włoch ...
Czytaj dalej...

Pierwsze spotkanie partnerów w ramach projektu BOOST4Shoes

W dniach 30 listopada 2017 r. w Edynburgu w Szkocji odbyło się pierwsze spotkanie w ramach projektu BOOST4Shoes. Gospodarzem spotkania był CIVIC Computing, który jednocześnie jest koordynatorem tego projektu. BOOST4Shoes rozwinie Europejski Sektor Obuwniczy poprzez opracowanie Onlainowego Profilu Menagera Sprzedaży, profesjonalisty zdolnego do opracowywania strategii e-Comme...
Czytaj dalej...

Trzecie spotkanie w ramach projektu S.P.R.E.A.D.

W dniach 4 i 5 grudnia 2017r., partnerzy w projekcie SPREAD spotkali się w Lizbonie (Portugalii) w biurze firmy Euroyouth. Spotkanie dotyczyło ewaluacji odbytych już szkoleń dla pracowników (LTTA) oraz dyskusji o bieżących zadaniach w ramach przygotowywania treści do podręcznika dobrych praktyk. Omówiono również stronę projektową i inne kwestie związane z upowszechnianiem. P...
Czytaj dalej...

Trzecie spotkanie w projekcie TBP

W dniach 30.11-01.12.2017 r., w Walencji (Hiszpania) odbyło się kolejne spotkanie partnerów w ramach projektu Innovative Integrated Training in Healing Plants Business – TBP. W pierwszym dniu spotkania podsumowano zrealizowane zadnia w ramach poszczególnych rezultatów, którymi są; Interaktywna platforma internetowa Total Business Plants, Materiały szkoleniowe Total Business ...
Czytaj dalej...

Pierwsze spotkanie w projekcie CRAFTS 3.0

23 i 24 listopada, w pięknym mieście Valladolid, konsorcjum CRAFTS 3.0 spotkało się po raz pierwszy, aby oficjalnie rozpocząć projekt, który przygotuje nauczycieli i trenerów rękodzieła i rzemieślnictwa w Europie do zaadoptowania bardziej nowoczesnych metod i narzędzi pracy takich jak drukarki 3D, czy cięcie laserem. Ze względu na planowane powstanie nowoczesnego FabLab w Valla...
Czytaj dalej...

START IN – pierwsze spotkanie w projekcie.

21 listopada 2017, partnerzy START IN – projektu dotyczącego przedsiębiorczości społecznej, spotkali się po raz pierwszy w Valladolid (Hiszpania). Gospodarzem spotkania był INFODEF – prywatne centrum badań, rozwoju i wspierania innowacji. Podczas dwóch dni spotkania, partnerom nie tylko udało się lepiej zrozumieć ideę projektu, ale również zgodzić się co do kształtu jego rezult...
Czytaj dalej...

5 spotkanie partnerów w ramach projektu TRUSTvGLP

Piąte spotkanie partnerskie projektu TRUSTvGLP miało miejsce 17 - 18 listopada 2017r w Timisoarze w Rumunii. Podczas spotkania został zaprezentowany fragment gry przygotowany przez Danmar Computers. Partnerzy zgłaszali uwagi i podawali propozycje, aby gra była bardziej atrakcyjna dla studentów i uczniów szkół średnich. W trakcie spotkania zaprezentowana została strona pro...
Czytaj dalej...