KEYCOACH – spotkanie w Portugalii

DSC 0059Trzecie spotkanie partnerów projektu KEYCOACH odbyło się w Portugalii, w Almadzie, w dniach 3-5 listopada 2014. Uczestnicy reprezentowali partnerów z Belgii, Litwy, Polski, Portugalii, Rumunii i Hiszpanii.

Podczas pierwszego dnia spotkania, partnerzy omówili raporty oceniające prace nad projektem i ustalili metody usprawniające komunikację między partnerami. Następnie, tematem dyskusji były treści adaptowanego programu szkoleniowego, które zostały omówione i partnerzy komentowali wymagane zmiany. Ostatnim punktem spotkania było ustalenie dat ważnych dla projektu w 2015, czyli daty: kolejnego spotkania, warsztatów pilotażowych i szkolenia trenerów.

Drugi dzień spotkania rozpoczał się od dyskusji na temat platformy e-learningowej oraz strony internetowej projektu. Partner techniczny omówił napotkane trudności i zgodził się na wprowadzenie zmian ustalonych na spotkaniu. Następnym punktem była dyskusja na temat konferencji zamykającej projekt, która odbędzie się w Bilbao oraz na temat sposobów przyciągnięcia jak największej liczby przedstawicieli grup docelowych projektu. Na zakończenie dnia, partnerzy rozpoczęli wspólną analizę zawartości platformy e-learningowej.

Trzeciego dnia partnerzy zostali oprowadzeni po szkole im. Emilio Navarry, w której odbywało się spotkanie. Następnie partnerzy, nauczyciele i uczniowie wzięli udział w seminarium „Przedsiębiorczość i Coaching” prowadzonym przez p. Paulę Thomas. Po seminarium partnerzy kontynuowali omawianie i ocenę zawartości platformy.

Trzecie spotkanie konsorcjum w ramach projektu KEYCOACH zakończyło się zgodnie z planem, a partnerzy ustalili, że kolejne spotkanie odbędzie się 29-31 stycznia 2015, w Rzeszowie.

Więcej o projeckie można znaleźć na stronie http://keycoach-project.eu

 

llp pl

Logo small

Ten projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej. Projekt lub publikacja odzwierciedlają jedynie stanowisko ich autora i Komisja Europejska nie ponosi odpowiedzialności za umieszczoną w nich zawartość merytoryczną.