Numer projektu: 612166-EPP-1-2019-1-ES-EPPKA3-IPI-SOC-IN
Czas realizacji: 15.01.2020 – 14.01.2023
Program pomocowy: Erasmus+
Opis projektu
Projekt obejmuje opracowanie innowacyjnego narzędzia informatycznego, powiązanych usług i zaplecza technicznego, a także upowszechnianie praktyk pedagogicznych w celu wspierania wiedzy i promowania wspólnych wartości wśród młodych uczących się dorosłych.
Projekt skierowany jest przede wszystkim do młodych obywateli UE (18–35 lat) i ma na celu rozwijanie ich umiejętności oraz zdolności, a także motywowanie ich do zwiększenia zaangażowania obywatelskiego na szczeblu lokalnym, krajowym i unijnym, przy pomocą nowej interaktywnej gry online. Ponadto zaangażowanie grupy docelowej w grę pośrednio poprawi ich umiejętności cyfrowe, czytania, językowe i komunikacyjne.
Następujące rezultaty zostaną utworzone i wdrożone do końca trwania projektu:
- Desk research w zakresie dokładnych potrzeb grupy docelowej
- Treści programu szkoleniowego INGAME
- Platforma internetowa INGAME
- Gra online INGAME
- Aplikacja mobilna INGAME
Strona projektu: https://ingame.erasmus.site/
Partnerzy
Koordynator – Universidad de Salamanca (Hiszpania)
Romanian Literacy Association (Rumania)
Anatolia College (Grecja)
Kaunas University of Technology (Litwa)
Storybag (Holandia)
Center for Social Innovation (Cypr)
OXFAM Italia (Włochy)
Symplexis (Grecja)
Danmar Computers Sp. z o.o. (Polska)