FEMENIN

FEMENIN – Financial and Economic literacy of Migrant women for ENtrepreneurship Inclusion
Numer projektu: 2018-1-UK01-KA204-048234
Czas realizacji: 01.09.2018 – 31.08.2021

Opis projektu

Ten projekt dotyczy zagadnień związanych z umiejętnościami finansowymi, problemami migrantów i edukacją w zakresie przedsiębiorczości.
Celem projektu FEMENIN jest wspieranie nauczycieli osób dorosłych i trenerów w zakresie dostarczania rozwiązań edukacyjnych do nauczania umiejętności finansowych i ekonomicznych, dostosowanych do potrzeb grupy docelowej, tj. migrantek, aby wspierać ich integrację społeczną i zawodową. W ramach projektu opracowane zostaną innowacyjne metody i narzędzia OER w celu poprawy kompetencji edukatora dorosłych w nauczaniu migrantek o finansach i ekonomii, umiejętności liczenia i kompetencji cyfrowych.

Dydaktycy oraz nauczyciele osób dorosłych to docelowi użytkownicy planowanych rezultatów projektowych, a ostatecznymi beneficjentami są kobiety migrantki.

Następujące rezultaty zostaną utworzone i wdrożone do końca projektu:

  • Program nauczania oraz zestaw modułów szkoleniowych w zakresie edukacji migrantek w tematyce finansowej
  • Innowacyjna mobilna aplikacja na cele edukacyjne, umożliwiająca projektowanie oraz tworzenie własnych Apek
  • Wielojęzykowa otwarta platforma e-learningowa z innowacyjnymi treściami
  • Przewodnik po walidacji oraz certyfikacji w zakresie edukacji w tematyce finansowej skierowanej do migrantek

Strona projektu: www.femenin.org

Partnerzy

Koordynator – ASPIRE EDUCATION – Londyn, Wielka Brytania
INSTITUTO PARA EL FOMENTO DEL DESARROLLO Y LA FORMACION SL (INFODEF) – Valladolid, Hiszpania
CENTRUL PENTRU PROMOVAREA INVATARII PERMANENTE TIMISOARA ASOCIATIA (CPIP) – Timisoara, Rumunia
Asociación La Bien Pagá Espacio Escénico (LBP) – Valladolid, Hiszpania
ISTANBUL VALILIGI – Stambuł, Turcja
INNOQUALITY SYSTEMS LIMITED (INQS) – Dublin, Irlandia
Danmar Computers – Rzeszów, Polska

Ten projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej. Projekt lub publikacja odzwierciedlają jedynie stanowisko ich autora i Komisja Europejska nie ponosi odpowiedzialności za umieszczoną w nich zawartość merytoryczną.