Międzynarodowe spotkanie projektu Distance Educator

Międzynarodowe spotkanie projektu Distance Educator odbyło się w Rzeszowie. Partnerzy mieli okazję spotkać się ponownie po ostatnim TPM i omówić postępy w realizacji projektu. Podczas spotkania omówiono szereg ważnych kwestii związanych z projektem. Wszyscy partnerzy mieli okazję wymienić się informacjami na temat swojej pracy nad projektem, podzielić się pomysłami i wnio...
Dowiedz się więcej…

Oferta pracy – asystent projektów międzynarodowych

Opis stanowiska: codzienna koordynacja projektów i komunikacja w języku angielskim w międzynarodowym partnerstwie; zespołowa i indywidualna realizacja zadań w projektach międzynarodowych programu Erasmus Plus i podobnych; tłumaczenie dokumentów projektowych, treści edukacyjnych i tekstów informacyjnych; prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych; raporto...
Dowiedz się więcej…

Przeczytaj artykuł o projekcie SELSMINE

Mamy przyjemność zaprezentować rozpoczęcie projektu SELsMINE, dwuletniej inicjatywy w ramach programu Erasmus+, której celem jest poprawa umiejętności uczenia się społeczno-emocjonalnego (SEL) uczniów szkół średnich poprzez środowisko gry zespołowej w Minecraft. POBIERZ Ten projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej. Projekt lub publikac...
Dowiedz się więcej…

Zapraszamy do zapoznania się z artykułem z projektu AidKit.

Projekt ma na celu nauczenie trenerów, jak tworzyć motywujące cyfrowe kursy na odległość dla dorosłych słuchaczy, zwłaszcza grup zagrożonych, w ramach programów uczenia się pozaformalnego. Tak więc, głównym priorytetem Aid Kit jest podnoszenie kwalifikacji i poprawa kompetencji edukatorów i pracowników edukacji dorosłych poprzez nauczanie ich bardziej atrakcyjnych metod nauczan...
Dowiedz się więcej…

InC Press Release 3

Zapraszamy do zapoznania się z trzecią informacją prasową, która powstała w ramach projektu INC. Pobierz Ten projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej. Projekt lub publikacja odzwierciedlają jedynie stanowisko ich autora i Komisja Europejska nie ponosi odpowiedzialności za umieszczoną w nich zawartość merytoryczną.
Dowiedz się więcej…

GetUP! Newsletter 3

Take a look at the latest and final newsletter in our project: Download here This project has been funded with support from the European Commission. This publication reflects the views only of the author, and the Commission cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained therein.
Dowiedz się więcej…

Notatka prasowa STEAMDIVE

erasmus
Projekt DIVERSITY IN STEAM (STEAMDIVE) w ramach programu Erasmus+ rozpoczął się 30 grudnia 2022 roku, a pierwsze spotkanie inauguracyjne odbyło się w dniach 9-10 luty 2023. Projekt ten ma na celu uświadomienie uczniów oraz nauczycieli jak ważna jest różnorodność nie tylko pod względem umiejętności i zainteresowań, ale wszystkich osób nie zależnie od płci, wyznania czy potrzeby ...
Dowiedz się więcej…

2Teach2Touch – Newsletter #2

W LUTYM 2023 ROKU OPUBLIKOWALIŚMY NASZ DRUGI MODUŁ "2TEACH 2TOUCH" Drugi moduł na naszym MOCC jest już dostępny! Jego głównym tematem jest redukcja odpadów i prawdziwa konsumpcja. Moduł ten został zrealizowany w ramach projektu 2Teach2Touch Erasmus+ i jest przeznaczony dla obywateli, którzy są zainteresowani przyjęciem odpowiedzialnych ekologicznie praktyk do swojego codzien...
Dowiedz się więcej…

PESES – Newsletter #1

Witamy w pierwszej edycji newslettera projektu PESES! PESES to dwuletni projekt finansowany przez program Erasmus+, który koncentruje się na promowaniu koncepcji zrównoważonego rozwoju środowiska i edukacji na rzecz zrównoważonego rozwoju w szkołach przy współpracy z interesariuszami społecznymi i gospodarczymi. Ma on na celu zachęcenie uczniów do bardziej zrównoważonego pod...
Dowiedz się więcej…

WOMEN GET READY: Drugi e-brief

Zapraszamy do publikacji drugiego e-briefu przygotowanego w ramach projektu WOMEN GET READY. Dowiedz się o trzecim spotkaniu partnerskim, nadchodzących działaniach i zacznij czytać SŁOWNICZEK KOMPETENCJI GOTOWOŚCI CYFROWEJ. POBIERZ e-brief 2
Dowiedz się więcej…