Numer projektu: 2021-1-PL01-KA220-VET000025108
Czas realizacji: 01.11.2021 – 01.11.2023
Opis projektu
Projekt koncentruje się na dwóch grupach docelowych:
– pracownicy izb gospodarczych, agencje rozwoju regionalnego, klastry VET, władze lokalne i ośrodki rozwoju przedsiębiorczości, nauczyciele VET, trenerzy i mentorzy;
– właściciele i menedżerowie małych i średnich przedsiębiorstw zajmujący się produkcją towarów oraz pracownicy działów sprzedaży i eksportu w tych przedsiębiorstwach.
Poprzez wdrożenie projektu i jego rezultatów partnerzy projektu starają się zapewnić pomoc wyżej wymienionym grupom docelowym stojącym przed wyzwaniami, które pojawiły się podczas światowej pandemii Covid-19.
Głównym celem projektu jest przekształcenie małych i średnich producentów towarów w Europie tak, aby stali się efektywnymi i internetowymi organizacjami transgranicznymi.
Ponadto ważne jest, aby Izby i podobne instytucje VET zapewniały edukację cyfrową i wsparcie oraz wdrażały cyfrowe kompetencje pedagogiczne. W związku z utrzymującą się sytuacją COVID-19 oraz nowym programem Erasmus+ na lata 2021-2027, który przewiduje zwiększone możliwości współpracy i mobilności na poziomie europejskim, istnieje potrzeba rozwijania sposobów współpracy i uczenia się z wykorzystaniem metod cyfrowych i wirtualnych.
Strona internetowa: https://ongood.erasmus.site/
PARTNERZY:
Koordynator: Krajowa Izba Gospodarcza – Warszawa, Polska
Hanse-Parlament – Hamburg, Niemcy
Danmar Computers – Rzeszów, Polska
Grantxpert Consulting Limited – Nicosia, Cypr
CO&SO – Firenze, Włochy
Municipio de Lousada – Lousada, Portugalia
HCCI – Irakleio, Grecja