Opis projektu
Projekt promował rolę osoby wspierającej proces uczenia się (Learning Supporter) drugiego języka (Second Language Acquisition), przy wykorzystaniu Otwartych Zasobów Edukacyjnych (OER). Był to kluczowy aspekt w procesie samodzielnego uczenia się, w szczególności przez osoby należące do szeroko rozumianej grupy ryzyka, np. osób niepełnosprawnych, czy tych, którzy chcieliby poprawić swoją jakość życia.
Cele projektu zostały osiągnięte przy pomocy sześciu rezultatów: analizy stanu obecnego, Przewodnika Wsparcia samodzielnego uczenia się, kursu e-learning kierowanego do osób wspierających, kursu e-learning dla osób uczących się, przewodnika po systemach OER, strony web dedykowanej osobom wspierającym proces uczenia się.
Strona projektu: ecalproject.eu
Partnerzy
Petra Patrimonia Corsica – Venaco, Korsyka, Francja (koordynator)
Eurospeak Language Schools Ltd – Reading, Wielka Brytania
ASEV – Empoli, Toskania, Włochy
Rietsch KG – Wiedeń, Austria
Danmar Computers – Rzeszów, Polska
Fo.Ri.Um. sc – S. Croce sull’Arno, Włochy