BWB – Drugi Biuletyn

Przedstawiamy drugą edycję biuletynu projektu BWB! Bądź na bieżąco i śledź nas na mediach społecznościowych! #BreakingWeightBias POBIERZ Ten projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej. Projekt lub publikacja odzwierciedlają jedynie stanowisko ich autora i Komisja Europejska nie ponosi odpowiedzialności za umieszczoną w nich zawartość ...
Dowiedz się więcej…

Wydarzenie upowszechniające w Polsce

23 września 2021 roku Danmar Computers zorganizował wydarzenie upowszechniające projekt SAVE - Stimulating And Validating digital Entrepreneurship as the best way to increasing the quality of start-ups. Wydarzenie było okazją do zaprezentowania rezultatów projektu oraz upowszechnienia wiedzy z zakresu Przemysłu 4.0 i nowych technologii, a także aktualnych zjawisk gospodarczych ...
Dowiedz się więcej…

Sustrainy – Trzeci Biuletyn

Witamy w trzecim biuletynie projektu Sustrainy! Zapraszamy do zapoznania się z założeniami i prowadzonymi działaniami w projekcie! Więcej informacji już wkrótce! POBIERZ Strona internetowa: www.sustrainy.erasmus.site Ten projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej. Projekt lub publikacja odzwierciedlają jedynie stanowisko ich aut...
Dowiedz się więcej…

WINN – Drugi Biuletyn

Przedstawiamy drugą edycję biuletynu projektu WINN! Projekt WINN poświęcony jest opracowaniu programu rozwoju potencjału, który przygotuje kadrę kierowniczą MŚP do podejmowania innowacyjnych działań i szerzeniu innowacyjnej kultury w organizacjach POBIERZ Ten projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej. Projekt lub publikacja odzwierci...
Dowiedz się więcej…

Valits 2.0 – Biuletyn #4

Zapraszamy do zapoznania się z najnowszym biuletynem projektu Valits 2.0, który dostarcza informacji na temat bieżących postępów projektu. Chcesz otrzymywać najnowsze wiadomości o projekcie? >> https://valits.eu/newsletter/ << zasubskrybuj nas! Ten projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej. Projekt lub publikacja odzwiercied...
Dowiedz się więcej…

EDU4SENT – 2 Newsletter

Pojawił się drugi Newsletter projektu EDU4SENT. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat projekty, jego partnerów i aktualnych działań koniecznie zapoznaj się z jego treścią! Pobierz tutaj This project has been funded with support from the European Commission. This publication reflects the views only of the author, and the Commission cannot be held responsible for ...
Dowiedz się więcej…

Projekt COMP-UP: biuletyn nr 2 gotowy!

Przedstawiamy finalną wersję drugiego biuletynu projektu COMP-UP. Zachęcamy do zapoznania się z treścią, aby dowiedzieć się więcej nt. obecnych prac w ramach projektu. Biuletyn można pobrać tutaj Ten projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej. Projekt lub publikacja odzwierciedlają jedynie stanowisko ich autora i Komisja Europejska nie p...
Dowiedz się więcej…

Co nowego w projekcie NRH?

3 Newsletter jest już dostępny na stronie internetowej projektu NoRumourHealth! Na koniec września mieliśmy okazję opublikować kolejny już (trzeci) newsletter w projekcie NRH, a w nim: Nowe informacje o modułach szkoleniowych; Planowane warsztaty dla seniorów z obsługi naszej aplikacji Znasz kogoś kto mógłby skorzystać z naszych warsztatów? A może sam jesteś zaint...
Dowiedz się więcej…

Newsletter #4 STEMKIT4Schools

Projekt STEMKIT4Schools pomyślnie zbliża się do końca! Oznacza to, że Konsorcjum finalizuje rezultaty projektu. Czy poznałeś już wszystkie informacje o STEMKIT4Schools? Czy sprawdziłeś/sprawdziłaś rodzaje rezultatów, które opracowaliśmy? Dowiedz się więcej z OSTATNIEGO wydania biuletynu STEMKIT4Schools. Pobierz Ten projekt został zrealizowany przy wsparciu...
Dowiedz się więcej…

e-Kompendium w języku polskim jest już prawie gotowe!!

W ramach projektu VETREALITY - Virtual Reality based training to upskill VET Teachers and Trainers and foster inclusion of SEN Students in WBL, konsorcjum przygotowało e-kompendium dla nauczycieli i trenerów VET - którego głównym elementem kompendium będzie kompilacja co najmniej 20 wybranych otwartych aplikacji oprogramowania VR dla nauczycieli i trenerów VET. Wkrótce pojaw...
Dowiedz się więcej…