BI-NEW

BI-NEW – Building Inclusion through New Learning Methodology
Numer projektu: 2018-1-BG01-KA201-047974
Czas realizacji: 01.10.2018 – 30.09.2020

Opis projektu

Projekt ten ma na celu zwiększenie wiedzy finansowej wśród kobiet, zwłaszcza w społecznościach zmarginalizowanych, a także młodzieży NEET. Grupy te znajdują się w gorszej sytuacji ze względu na stosunkowo niski poziom wiedzy finansowej i sposób, w jaki przekłada się to na codzienne życie. Umiejętność finansowa definiowana jest jako: “połączenie świadomości, wiedzy, umiejętności, postaw i zachowań niezbędnych do podejmowania rozsądnych decyzji finansowych i ostatecznie osiągnięcia indywidualnego dobrobytu finansowego”.
Głównym celem projektu jest opracowanie innowacyjnej metodologii i otwartych zasobów edukacyjnych (OER) dla arytmetyki umysłowej za pomocą Abacusa (liczydła). Dzięki nim trenerzy ułatwią zdobywanie wiedzy i umiejętności uczniom poprzez rozwój koncentracji, pamięci oraz kreatywnemu i analitycznemu myśleniu.

W ramach projektu opracowane zostaną następujące rezultaty:

  • Metodologia dla arytmetyki umysłowej – będzie zawierała wsparcie metodologiczne i wytyczne dla trenerów. Metodologia zostanie opracowana dla trzech grup wiekowych: 6-7 lat, 8-16 lat i 16+, mając na uwadze szczególną specyfikę każdej grupy.
  • Repozytorium z ćwiczeniami, narzędziami i materiałami oceny dla arytmetyki mentalnej – będzie zawierało kilka kluczowych elementów – zestaw metod, pudełko z materiałami, zestaw instrukcji.<
  • Portal Abacus z generatorem ćwiczeń – podstawową funkcją będzie tworzenie (generowanie) praktycznie nieograniczonej różnorodności ćwiczeń w czasie rzeczywistym.

Strona projektu: w trakcie realizacji

Partnerzy

Know and Can Association – Sofia, Bułgaria
Danmar Computers – Rzeszów, Polska
AKMI – Ateny, Grecja
Bolu Milli Egitim Mudurlugu – Bolu, Turcja
International School of Mental Arithmetic – Sofia, Bułgaria
Formacion para el Desarrollo e Insercion – Malaga, Hiszpania
Consorzio Materahub – Matera, Włochy

Ten projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej. Projekt lub publikacja odzwierciedlają jedynie stanowisko ich autora i Komisja Europejska nie ponosi odpowiedzialności za umieszczoną w nich zawartość merytoryczną.