Floury Food Safety

erasmus
FFS - Floury Food Safety training from virtual to reality for youth Numer projektu: 2016-2-TR01-KA205-036086 Czas realizacji: 01.09.2016 – 30.04.2018 Opis projektu Sektor produkcji żywności jest największym sektorem na świecie, który rozwija się i rośnie z dnia na dzień. W sektorze tym wymagana jest wysoka jakość pracy oraz dynamiczni młodzi pracownicy. Z bad...
Czytaj dalej...

Teach-D

erasmus
Teach-D - Teaching in Diversity Numer projektu: 2016-1-DE03-KA201-023001 Czas realizacji: 01.12.2016 – 30.11.2018 Opis projektu Różnorodność stała się wyzwaniem, z którym spotykamy się twarzą w twarz i musimy sobie radzić na co dzień. Przyjmujemy, że instytucje edukacyjne są pierwszym miejscem, w którym różnorodności spotykają się i codziennie oddziałują na s...
Czytaj dalej...

VALTIS

erasmus
VALidating Informal Transversal Skills of young workers in seasonal tourism Numer projektu: 2016-1-ES01-KA202-025068 Czas realizacji: 01.12.2016 – 30.11.2018 Opis projektu Kwestia sezonowości w turystyce od dawna jest źródłem niepokoju wyrażonego w licznych unijnych publikacjach. Istnieje obawa, że koncentracja aktywności turystycznej w stosunkowo krótkim okr...
Czytaj dalej...

NEO-COL – Navigational Equipment Oriented COLregs Training

Navigational Equipment Oriented COLregs Training - NEO-COL Numer projektu: 2016-1-TR01-KA202-34978 Czas realizacji: 01.10.2016 – 30.09.2018 Opis projektu Projekt NEO-COL swą tematyką wpisuje się w szeroko pojętą Edukację Morską,  w ramach której istnieje wyraźna potrzeba korzystania z urządzeń elektronicznych. Urządzenia te wykorzystywane w celu wsparcia proc...
Czytaj dalej...

Building intercultural competencies for ambulance services – BICAS

erasmus
Building intercultural competencies for ambulance services - BICAS Numer projektu: Czas realizacji: 01.09.2016 – 31.08.2019 Opis projektu Projekt ma na celu osiągnięcie kompetencji międzykulturowych przez ratowników medycznych w czasie przedklinicznej pomocy medycznej w nagłych wypadkach. Ze względu na duży napływ imigrantów i azylantów ratownicy zgłaszają c...
Czytaj dalej...

Multicultural Care in European Intensive Care Units

Multicultural Care in European Intensive Care Units Numer projektu: 2016-1-PL01-KA202-026615 Czas realizacji: 01.10.2016 – 30.09.2018 Opis projektu W środowiskach międzykulturowych rola pielęgniarek, zwłaszcza tych, które pracują w Oddziałach Intensywnej Opieki Medycznej, wydaje się być szczególnie trudna. Często pracują one z nieprzytomnymi pacjentami, który...
Czytaj dalej...

YEP!

YEP! young entrepreneur people to mentor long term unemployed adults Numer projektu: 2016-1-ES01-KA202-024982 Czas realizacji: 01.09.2016 – 31.08.2018 Opis projektu Mentoring zawsze koncentruje się na partnerskiej relacji pomiędzy dwoma osobami, w której ta bardziej doświadczona (zwykle starsza) wspiera, zachęca i inspiruje osobę z mniejszym doświadczeniem (b...
Czytaj dalej...

SPREAD

erasmus
SPREAD – Sharing good Practices foR European mobility Activities Development Numer projektu: 2016-1-IT01-KA202-005504 Czas realizacji: 03.10.2016 – 02.10.2018 Opis projektu Wśród organizacji i instytucji zajmujących się kształceniem i szkoleniem zawodowym (VET) oraz w sektorze MŚP widoczne jest rosnące zapotrzebowanie na wzmocnienie współpracy ponadnarodowej ...
Czytaj dalej...

Generativity: manage it

Generativity: manage it Numer projektu: 2016-1-BE01-KA204-016279 Czas realizacji: 01.09.2016 – 31.08.2018 Opis projektu Projekt „Generativity: manage it!” odnosi się do specyficznej koncepcji generatywności. Pojęcie to opisuje autonomiczny system, którego użytkownicy pozyskają niezależną zdolność kreowania i generowania nowych unikatowych umiejętności bez pom...
Czytaj dalej...

Interactive Pool of tools for enhancing basic skills and key competences of adults

Interactive Pool of tools for enhancing basic skills and key competences of adults Numer projektu: 2016-1-RO01-KA204-024403 Czas realizacji: 15.09.2016 – 07.09.2018 Opis projektu Tematyka projektu dotyczy edukacji osób dorosłych, a zaplanowane działania kierowane są do tych spośród nich, którzy mają niski poziom tzw. umiejętności podstawowych (czytania i pisa...
Czytaj dalej...