Numer projektu: 2018-1-IE01-KA201-038799
Czas realizacji: 01.10.2018 – 30.09.2020
Opis projektu
Projekt ma na celu zwiększenie kompetencji cyfrowych studentów i nauczycieli poprzez zapewnienie bezpłatnych zasobów e-learningowych o otwartym kodzie źródłowym.
W 2006 r. Parlament Europejski uznał umiejętność korzystania z technologii cyfrowej za jedną z ośmiu kluczowych kompetencji, które powinien opanować każdy obywatel Europy i jedną z czterech podstawowych umiejętności uczenia się. Co więcej, zwiększanie kompetencji cyfrowych jest jednym z siedmiu filarów Europejskiej agendy cyfrowej 2010 dla Europy, zgodnie z tablicą wyników agendy cyfrowej w 2015 r. 40% ludności UE ma niewystarczający poziom kompetencji cyfrowych, w tym 22% nie korzysta z Internetu.
Ten projekt pomoże również w promowaniu możliwości edukacyjnych i zawodowych w sektorze turystyki i hotelarstwa dla uczniów szkół i studentów VET poprzez:
- dostarczenie uczniom informacji o dodatkowych możliwościach edukacyjnych,
- wyjaśnienie przejść między różnimi poziomami i rodzajami edukacji,
- motywowanie ich do pozostawania w edukacji, ponieważ dostarcza informacji na temat barier wejścia do turystyki i hotelarstwa,
- zapewnianie dostępnych i otwartych zasobów źródłowych, które mogą ponownie odwiedzić w swoim czasie.
Strona projektu: t4c.erasmus.site
Klikając TUTAJ pobierzesz ulotkę projektu.
Klikając TUTAJ pobierzesz pierwszy newsletter projektu.
Partnerzy
ITTRALEE INSTITUID TEICNEOLAIOCHTA TRALI – Tralee, Irlandia (koordynator)
Irish Hospitality Institute – Dublin, Irlandia
PLOVDIVSKI UNIVERSITET PAISIY HILENDARSKI – Płowdiw, Bułgaria
Srednja sola za gostinstvo in turizem Celje – Celje, Słowenia
Istituto d’Istruzione Superiore di Ceccano – Ceccano, Włochy
STICHTING BUSINESS DEVELOPMENT FRIESLAND – Leeuwarden, Holandia
Mardin Artuklu Halk Egitim Merkezi ve Aksam Sanat Okulu – Artuklu İlcesi, Turcja
Klaipedos turizmo mokykla – Kłajpeda, Litwa
Danmar Computers sp z o.o. – Rzeszów, Polska
Bankovni institut vysoka skola, a.s. – Praga, Czechy