INTERACTed – INTERAKTYWNE NARRACJE CYFROWE W EDUKACJI SZKOLNEJ

INTERACTed - INTERAKTYWNE NARRACJE CYFROWE W EDUKACJI SZKOLNEJ Numer projektu: 2021-1-BE02-KA220-SCH-000032473 Czas realizacji: 01.11.2021 – 01.05.2024 Program pomocowy: Erasmus+ Opis projektu Nauczyciele szkół podstawowych będą zachęcani w ramach tego projektu do rozwijania inteligencji społeczno-emocjonalnej i empatii swoich uczniów poprzez wysokiej jakośc...
Dowiedz się więcej…

On-good – On-line transborder activity readiness of small and medium goods producers

On-good - On-line transborder activity readiness of small and medium goods producers Numer projektu: 2021-1-PL01-KA220-VET000025108 Czas realizacji: 01.11.2021 - 01.11.2023 Opis projektu Projekt koncentruje się na dwóch grupach docelowych: - pracownicy izb gospodarczych, agencje rozwoju regionalnego, klastry VET, władze lokalne i ośrodki rozwoju przedsiębi...
Dowiedz się więcej…

HI-Class – Hybrid and Innovative digital aware Class

HI-Class - Hybrid and Innovative digital aware Class Numer projektu: 2020-1-IT02-KA226-SCH-095699 Czas realizacji: 2021-05-16 - 2023-05-15 Opis projektu W obliczu epokowej transformacji, która legitymizuje technologie cyfrowe jako niezbędne narzędzie gwarantujące prawo do edukacji, pojawiają się pytania, które uniemożliwiają nam łączenie metodologii, świadomo...
Dowiedz się więcej…

NGSS – Next Generation Science Standards through STEAM

NGSS - Next Generation Science Standards through STEAM Numer projektu: 2020-1-TR01-KA201-094463 Czas realizacji: 31.12.2020 - 3.12.2023 Opis projektu NGSS ma na celu promowanie systemu STEM+Arts w edukacji wczesnoszkolnej. STEM+Arts jest modelem nauczania, włączającym sztukę / inne dyscypliny do bardziej rozpowszechnionego modelu STEM (Science, Technology, En...
Dowiedz się więcej…

COMP-UP: Motivate Adults to Improve Basic Competences

COMP-UP: Motivate Adults to Improve Basic Competences Numer projektu: 2019-1-IT02-KA204-063179 Czas realizacji: 01.11.2019 – 31.03.2022 Opis projektu Według badania PIAAC dotyczącego umiejętności osób dorosłych, znaczna liczba dorosłych obywateli Europy zmaga się z podstawowymi umiejętnościami czytania i pisania oraz liczeniem. Ponadto, brak umiejętności info...
Dowiedz się więcej…

InGame

Gaming for Social Inclusion and Civic Participation – A holistic approach for a cultural shift in education and policy – INGAME Numer projektu: 612166-EPP-1-2019-1-ES-EPPKA3-IPI-SOC-IN Czas realizacji: 15.01.2020 - 14.01.2023 Program pomocowy: Erasmus+ Opis projektu Projekt obejmuje opracowanie innowacyjnego narzędzia informatycznego, powiązanych usług i zap...
Dowiedz się więcej…