Konsorcjum projektu zidentyfikowało potrzebę cyfrowej transformacji edukacji i szkoleń zawodowych oraz poprawy nowych umiejętności, kompetencji dla trenerów i innych pracowników edukacji dorosłych. Głównym celem projektu jest zwiększenie umiejętności cyfrowych i dydaktycznych oraz kompetencji organizatorów kształcenia dorosłych, organizatorów kształcenia i szkolenia zawodowego ...
Czytaj dalej...
Wydarzenia
DISSE – Newsletter #1
Projekt Digital Storytelling on Sharing Economy, w skrócie DISSE, ma na celu ponowne rozważenie koncepcji „własności” i „dzielenia się” w całej Europie. Nasze społeczeństwo stoi w obliczu szybkich i napędzanych technologią zmian. Nowe technologie znajdują się we wszystkich naszych środowiskach życia, a rozwój platform internetowych sprawił, że dzielenie się jest łatwiejsze niż ...
Czytaj dalej...
Getup! – Biuletyn Wydanie #2
Witamy w drugim biuletynie projektu Getup! Znajdziesz w nim wiele informacji między innymi: jakie są cele projektu, na jakim etapie projekt się znajduje, jakie będą przyszłe działania oraz dowiesz się więcej o partnerstwie.
POBIERZ
Ten projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej. Projekt lub publikacja odzwierciedlają jedynie stanowisko i...
Czytaj dalej...
Able4Work – Krajowe warsztaty w Polsce
W dniu 28.07.2022 firma Danmar Computers zorganizowała warsztaty w ramach projektu Able4Work (numer projektu: 2020-1-ES01-KA226-VET-096058). Wydarzenie odbyło się w Hotelu Fryderk, ul. Fryderyka Szopena, 35-055 Rzeszów. W wydarzeniu pierwotnie miało wziąć udział 10 osób, jednak ze względu na duże zainteresowanie udało nam się zgromadzić 15 uczestników. Wśród uczestników, którzy...
Czytaj dalej...
RoboSTEM – Biuletyn #4
Witamy w czwartym i ostatnim newsletterze projektu ROBOSTEM. Zapraszamy do zapoznania się z jego treścią, gdzie znajdziesz podsumowanie naszych wszystkich działań w projekcie. Dziękujemy wszystkim partnerom za współpracę i mamy nadzieję że wszystkie rezultaty, które zostały stworzone będą pomocne dla naszej grupy docelowej.
Aby uzyskać dostęp do rezultatów, zapraszamy na str...
Czytaj dalej...
BWB – Broszura
Zapraszamy do zapoznania się z broszurą informacyjną, stworzoną w ramach projektu #BreakingWeightBias.
Po więcej informacji na temat projektu zapraszamy na: WWW.BREAKINGWEIGHTBIAS.EU
Ten projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej. Projekt lub publikacja odzwierciedlają jedynie stanowisko ich autora i Komisja Europejska nie ponosi odpowie...
Czytaj dalej...
#DigiCulTS – Piąta notatka prasowa
Projekt DigiCulTS kończy się w czerwcu 2022 roku. Z przyjemnością prezentujemy końcowe rezultaty projektu DigiCulTS, dostosowane do potrzeb małych i średnich przedsiębiorstw, które chcą się przygotować na cyfrową przyszłość.
POBIERZ
Zapraszamy do obserwowania naszego profile na Facebook, sprawdź również aktualności na naszej stronie.
Bądź na bieżąco!
Facebook @digic...
Czytaj dalej...
Spotkanie inauguracyjne projektu Met-AE
Spotkanie inauguracyjne projektu Met-AE "Metacognitive Skills for Adult Learners" odbyło się w dniach 13 i 14 czerwca 2022 roku w Rzeszowie w naszej siedzibie firmy. W spotkaniu wzięli udział przedstawiciele wszystkich partnerów projektu z 6 krajów UE.
Spotkanie było poświęcone kilku prezentacjom na temat organizacji partnerskich, narzędzi zarządzania projektem, a następnie ...
Czytaj dalej...
JOBS4ALL – pierwsza notatka prasowa
Zapraszamy do zapoznania się z pierwszą notatką prasową, która powstała w ramach projektu JOBS4ALL.
Dowiedz się więcej o celach i założeniach projektu, poznaj grupy docelowe oraz zapoznaj się z dalszymi działaniami partnerów w projekcie.
Więcej informacji na Facebooku: https://www.facebook.com/Fitting-VET-business-for-the-future-employment-of-all-100856739196170/
POBIE...
Czytaj dalej...
DISCERN – Pierwszy Newsletter
Witamy w pierwszym biuletynie projektu DISCERN.
Więcej informacji już wkrótce!
POBIERZ
Ten projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej. Projekt lub publikacja odzwierciedlają jedynie stanowisko ich autora i Komisja Europejska nie ponosi odpowiedzialności za umieszczoną w nich zawartość merytoryczną.
Czytaj dalej...