Dreamy m-Learning

Mobile Learning Application for Handicraft Women to Start Work from their Home
Numer projektu: 2017-1-TR01-KA204-045864
Czas realizacji: 01.09.2017 – 31.08.2019

Opis projektu

Celem projektu jest poprawa skuteczności korzystania ze smartfonów u kobiet z niskim wykształceniem/słabszej pozycji społecznej i doposażenie ich w nowe umiejętności z zakresu ICT. Obecnie, urządzenia mobilne są powszechnie używane i większość telefonów komórkowych, jakie są produkowane to smartfony.

Grupą docelową w projekcie są kobiety z niskim wykształceniem, które tworzą rękodzieła w domu.
Chociaż obecnie wyroby rękodzielnicze stają się coraz bardziej wartościowe w oczach klienta, większość kobiet nie zdaje sobie sprawy z prawdziwej wartości swoich produktów lub nie wykorzystuje ich w celach komercyjnych. Tylko niewielka część tych kobiet znajduje szansę na generowanie regularnych dochodów dzięki ich cennym talentom.

Projekt Dreamy m-Learning pomoże takim kobietom zdobyć mobilne – cyfrowe i przedsiębiorcze umiejętności, które pozwolą im sprzedawać swoje wyroby rękodzielnicze na rynkach cyfrowych, skutecznie wykorzystując smartfony.

Następujące rezultaty zostaną utworzone i wdrożone do końca projektu:

  • Aplikacja mobilna
  • Treści do mobilnego kursu
  • Portal internetowy
  • Podręcznik

Strona projektu: dreamy-m-learning.org

Partnerzy

Afyonkarahisar İş Kadınları Derneği (AFIKAD) – Turcja, Afyonkarahisar (koordynator)
Afyonkarahisar Aile ve Sosyal Politikalar Il Mudurlugu (AFASPIM) – Turcja, Afyonkarahisar
GAZI UNIVERSITESI (GAZI) – Turcja, Ankara
ORKON INTERNATIONAL ENGINEERING TRAINING CONSULTING CO.INC. (ORKON) – Turcja, Ankara
GUIMEL – Francja, La Teste De Buch
UNIVERZA V LJUBLJANI (LJUBLJANI) – Slowenia, Ljubljana
AINTEK SYMVOULOI EPICHEIRISEON EFARMOGES YPSILIS TECHNOLOGIAS EKPAIDEFSI ANONYMI ETAIREIA (IDEC) – Grecja, Peiraias
Danmar Computers Sp z o.o. – Polska, Rzeszów

Ten projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej. Projekt lub publikacja odzwierciedlają jedynie stanowisko ich autora i Komisja Europejska nie ponosi odpowiedzialności za umieszczoną w nich zawartość merytoryczną.