Opis projektu
Projekt EntrInno adresowany był do młodych dorosłych (osób w wieku od 18 do 35 lat). W wyniku jego realizacji stworzona została edukacyjna gra on-line służąca rozwijaniu u młodych ludzi umiejętności przedsiębiorczych i przywódczych, a także innowacyjności, kreatywności i współpracy.
Na początku projektu przeprowadzone zostały badania istniejących modeli nauczania przedsiębiorczości, potrzeb szkoleniowych wśród młodych ludzi a także ocena dostępnych gier. Z badań przygotowany został raport, który posłużył jako podstawa do stworzenia gry. Gra dostępna jest na komputerach stacjonarnych, a także w wersji mobilnej.
Projekt zakłada szerokie rozpowszechnianie gry, między innymi poprzez seminaria, które odbyły się w każdym z krajów partnerskich oraz poprzez konferencję zorganizowaną przez koordynatora projektu na Cyprze w ostatnich miesiącach realizacji projektu.
Strona projektu: www.entrinno.org
Partnerzy
CARDET – Lefkosia, Cypr (koordynator)
CSV Marche – Ancona, Włochy
KMOP – Ateny, Grecja
Kopin – Valetta, Malta
Inova Consultancy – Sheffield, Wielka Brytania
Danmar Computers – Rzeszów, Polska
Innovade – Nicosia, Cypr
Socialiniu Inovaciju Fondas – Kowno, Litwa
CDA (Arad Development Center) – Arad, Rumunia