BOOST4Youth – online Business and e-cOmmerce cOaching for increasing entrepreneurShip among youth
Numer projektu: 2018-1-UK01-KA205-047672
Czas realizacji: 03.09.2018 – 02.09.2020
Numer projektu: 2018-1-UK01-KA205-047672
Czas realizacji: 03.09.2018 – 02.09.2020
Opis projektu
Projekt BOOST4youth ma na celu wsparcie młodych osób poprzez dostarczenie spersonalizowanych strategii online w temacie sprzedaży transgranicznej, aby ułatwić drogę do kariery przedsiębiorców w erze cyfrowej.
Zakres tematyczny:
- Sektor agro
- Turystyka
- Nieruchomości
W ramach projektu można wyróżnić dwie grupy docelowe:
- Młodych przedsiębiorców (19-35 lat), którym brak wiedzy, bądź umiejętności w zakresie korzystania z narzędzie ICT w celu rozwoju firmy i otwarcia się na nowe rynku zagraniczne;
- Osoby dorosłe, które chcą założyć firmę online, zwłaszcza tacy, którzy stawią na eksport swoich produktów.
Następujące rezultaty zostaną utworzone i wdrożone do końca projektu:
- Cele nauczania dla profilu młodego przedsiębiorcy w erze cyfrowej
- Treści szkoleniowe dostępne online
- Narzędzia ECVET
- Wirtualny Przewodnik po strategiach
- Funkcja weryfikacji nabytych w trakcie szkolenia umiejętności
- Akademia BOOST4Youth w celu wspierania kursantów BOOST4Youth
Strona projektu: boost4youth.eu
Partnerzy
Koordynator – CIVIC COMPUTING LIMITED – Edynburg, United Kingdom
BUSSINESS SCHOOL PAR – Rijeka, Chorwacja
CCS DIGITAL EDUCATION LIMITED – Dublin, Irlandia
A & A Emphasys Interactive Solutions Ltd – Nikozja, Cypr
ASSERTED KNOWLEDGE – Piraeus, Grecja
Danmar Computers sp. z o.o. – Rzeszów, Polska
Ten projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej. Projekt lub publikacja odzwierciedlają jedynie stanowisko ich autora i Komisja Europejska nie ponosi odpowiedzialności za umieszczoną w nich zawartość merytoryczną.