SUSTAIN E+ – Strategic Partnership Promoting the design and implementation of sustainable Erasmus + projects

SUSTAIN E+ – Strategic Partnership Promoting the design and implementation of sustainable Erasmus + projects
Numer projektu: 2021-1-ES01-KA220-VET-000034683
Czas realizacji: 01.11.2021 – 01.11.2023
Program pomocowy: Erasmus+

Opis projektu

Głównym celem projektu SUSTAIN E+ jest opracowanie wytycznych skierowanych do pracowników zaangażowanych w rozwój i realizację projektów Erasmus + oraz pomoc im w opracowaniu ekologicznych propozycji projektów, które uwzględniają ślad węglowy ich działań i zamierzają go ograniczyć dzięki bardziej zrównoważonym działaniom, zwłaszcza w zakresie mobilności. Dzięki Sustain E+, profesjonaliści pracujący z programem Erasmus + będą mogli lepiej ocenić swój wpływ na środowisko, zmniejszyć go, a przez to zwiększyć świadomość wszystkich uczestników programu Erasmus na temat ich zachowań promujących zrównoważone działania.

Grupa docelowa projektu:

Specjaliści zaangażowani w rozwój i realizację projektów Erasmus +

Rezultaty projektu:

  • R1: Zbiór danych i analiza źródeł strat w projektach Erasmus +, kwestionariusz Auto-ewaluacji oraz Zielony certyfikat
  • R2: Szkolenie poświęcone podnoszeniu kwalifikacji pracowników w zakresie zrównoważonych – przyjaznych środowisku projektów Erasmus +.
  • R3: Platforma szkoleniowa, która bada i dostarcza cyfrowe alternatywy dla bardziej zrównoważonego zarządzania projektami, oprócz dostarczania treści R2.

Partnerzy:

NOVOTEC CONSULTORES S.A, Madryd, Hiszpania (koordynator)

PANEPISTIMIO THESSALIAS, Volos, Grecja

MARKEUT SKILLS SOCIEDAD LIMITADA, Walencja, Hiszpania

DANMAR COMPUTERS SP ZOO, Rzeszów, Polska

E.I.T.D. S.r.l. Enterprise Innovation Training and Development, Neapol, Włochy

Strona internetowa: https://sustaineplus.erasmus.site/

Ten projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej. Projekt lub publikacja odzwierciedlają jedynie stanowisko ich autora i Komisja Europejska nie ponosi odpowiedzialności za umieszczoną w nich zawartość merytoryczną.