BOOST4Youth

BOOST4Youth – online Business and e-cOmmerce cOaching for increasing entrepreneurShip among youth
Numer projektu: 2018-1-UK01-KA205-047672
Czas realizacji: 03.09.2018 – 02.09.2020

Opis projektu

Projekt BOOST4youth ma na celu wsparcie młodych osób poprzez dostarczenie spersonalizowanych strategii online w temacie sprzedaży transgranicznej, aby ułatwić drogę do kariery przedsiębiorców w erze cyfrowej.

Zakres tematyczny:

  • Sektor agro
  • Turystyka
  • Nieruchomości

W ramach projektu można wyróżnić dwie grupy docelowe:

  • Młodych przedsiębiorców (19-35 lat), którym brak wiedzy, bądź umiejętności w zakresie korzystania z narzędzie ICT w celu rozwoju firmy i otwarcia się na nowe rynku zagraniczne;
  • Osoby dorosłe, które chcą założyć firmę online, zwłaszcza tacy, którzy stawią na eksport swoich produktów.

Następujące rezultaty zostaną utworzone i wdrożone do końca projektu:

  • Cele nauczania dla profilu młodego przedsiębiorcy w erze cyfrowej
  • Treści szkoleniowe dostępne online
  • Narzędzia ECVET
  • Wirtualny Przewodnik po strategiach
  • Funkcja weryfikacji nabytych w trakcie szkolenia umiejętności
  • Akademia BOOST4Youth w celu wspierania kursantów BOOST4Youth


Strona projektu: w trakcie realizacji

Partnerzy

Koordynator – CIVIC COMPUTING LIMITED – Edynburg, United Kingdom
BUSSINESS SCHOOL PAR – Rijeka, Chorwacja
CCS DIGITAL EDUCATION LIMITED – Dublin, Irlandia
A & A Emphasys Interactive Solutions Ltd – Nikozja, Cypr
ASSERTED KNOWLEDGE – Piraeus, Grecja
Danmar Computers sp. z o.o. – Rzeszów, Polska

Ten projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej. Projekt lub publikacja odzwierciedlają jedynie stanowisko ich autora i Komisja Europejska nie ponosi odpowiedzialności za umieszczoną w nich zawartość merytoryczną.